torsdag 8. oktober 2009

Invitasjon til dåp eller navnefest

Synes det er så koselig å lage egne invitasjoner til ulike arrangement, og nå har jeg skikkelig kost meg et par kvelder med å lage invitasjoner til familien til vår lille datters navnefest.

Det er jo så enkelt og ikke minst gøy å lage noe som er unikt og personlig :) Tror gjestene setter pris på det også.

Disse har jeg lagd svært enkelt med ark, bånd og perler. Less is more i denne sammenhengen synes jeg.
Totalt sett er jeg veldig fornøyd med resultatet, liker at det ser litt enkelt og hjemmelaget ut, uten for mye dill dall. Og så kan det jo uansett ikke bli for sukkersøtt til en sånn anledning :)
Et titalls personlige invitasjoner til dåp eller navnefest for under tohundre-lappen. Absolutt verdt det vil jeg si!

Og så kudos til meg selv for å ha påbegynt og ikke minst ferdigstilt et gjør-det-selv prosjekt...

2 kommentarer:

  1. Hei. Kjempe fint kort:-) Hvor har du fått tak i det skinnende hvite arket ? :-)

    SvarSlett
  2. Hei

    Det transparente arket har jeg funnet på Ciro her på Stjørdal. De fører varer fra Panduro hobby, så du finner sikkert tilsvarende der.
    Mvh Trine

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten