mandag 8. februar 2010

Kongler som dekorasjon

Jeg er så heldig å ha en nabo med trær som har enorme kongler som er helt utrolig fine. Tenkte jeg skulle dele her på bloggen en liten borddekorasjon jeg satte sammen av disse. Glassvasen har jeg kjøpt på Høyer i Trondheim, blondebåndet er fra Kremmerhuset og medaljongen fra en koselig liten butikk på Stjørdal som heter Mias.
Sikkert mye fint man kan lage med basis i sånne store fine kongler, men her er altså en enkel vri jeg pynter med nå i vintermørket...

Ha en fin kveld. PS: Jeg setter veldig stor pris på en kommentar om du er innom bloggen min :)

2 kommentarer:

  1. En liten surferunde bragte meg hit og måtte jeg jo si hei:) Ser vi er intressert i hobby-prosjekter begge to, det er så mye gøy å finne på! Kommer gjerne igjen! - Heidi

    SvarSlett
  2. Heisann :) Tusen takk for koslig kommentar. det setter jeg pris på. jeg glemmer bloggere så når du legger igjen kommentar husker jeg på deg vet du...pluss enderlig data ighen....deiilig å besøke folk nå.

    Det er alltid så fint å bruke natur ting ..blir bra uansett det !! Rart med det.
    Så flink du er til å sy...de gardinene ble virkelige fine....sånn kan ikke jeg !!

    klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten