mandag 26. april 2010

"Make over" på en korktavle :D

Dere som følger bloggen min jevnlig husker kanskje korktavlen jeg nevnte i forrige innlegg. Denne er jeg nå ferdig med og her er resultatet: Jeg har malt selve rammen og trukket korktavlen med en lyst grått linstoff jeg hadde liggende. I selve bilderammen har jeg printet ut et Madonnabilde jeg fant på nettet i sort-hvitt. I tillegg har jeg festet på noen av mine egenproduserte tegnestifter :)
Denne kjøpte jeg altså på loppis for 5 kr - synes det er utrolig gøy å få til noe av et utgangspunkt som er lite pent :P Slik så korktavlen ut før jeg begynte med den: Det ferdige resultatet tror jeg blir en gave til mamma siden hun har ønsket seg den. Men da blir nok Madonnabildet skiftet ut for hun synes babyen så skummel ut, hehe... Og jeg ser poenget, men likte uansett helheten i dette bildet.
Ønsker dere en fin kveld!

Hilsen Trinemor

2 kommentarer:

  1. Så lekker den ble!
    Hadde ikke trodd den kunne bli såå fin... Men er litt enig med mamma´n din at babyen var litt skummel! .. Men hun er uansett heldig som får så fin gave.. Og jeg har fått mange gode tips.. Takk;-) klemmer

    SvarSlett
  2. Kjempelekker. Så smart å trekke den i linstoff.
    Kreativ og nydelig gave.

    Ha en super tirsdag!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten