tirsdag 15. november 2011

Hjemmesnekret vitrineskap av gammelt vindu


Her kommer et første forsøk på å legge ut blogginnlegg via Blogger-appen.

Jeg var så heldig å få et veldig flott gammelt vindu av min svigerfar med en fantastisk værbitt, naturlig slitasje og patina. Planen har lenge vært å lage et vitrineskap av dette.

Noen av glassene var knust, så jeg bestilte opp nye for en rimelig penge hos den lokale vindusprodusenten.

Selvet skapet og hyllene har jeg sagd til og skrudd sammen av vanlige hobbyplanker fra Byggmakker. Bakplaten er to klikklaminat gulvbord jeg hadde liggende, som er sagd til og tapetsert. Hengsler og magneter (som holder døren igjen) er også kjøpt på Byggmakker. Håndtaket er kjøpt på den koselige interiørbutikken Mias her i Stjørdal.

Koste meg skikkelig med dette prosjektet her, nå er det utstillingsvindu i stuekroken for andre småskatter og hjemmelagde ting :)

Ha en fin dag alle sammen!

Trine

6 kommentarer:

  1. Du og du! Det var jo bare helt uimotståelig!!! ;)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert! Flinke du, det må ha vært litt av et arbeid!!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  3. Har du tatt deg bloggpause: )

    Jeg digger post putene dine og alle de fine stolene du lager!

    SvarSlett
  4. Hei Trine
    Hyggelig at du la deg til som følger hos meg. Ønsker å følge deg også. Alltid gøy å se noe nytt hos andre .

    Ha en fin kveld videre
    Klem :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten