fredag 29. januar 2010

Gratis strikkeoppskrifter


Som nybegynner i strikking har jeg kommet over en veldig bra nettside som jeg anbefaler alle som liker å strikke eller har lyst til å lære seg, å ta turen innom - http://www.garnstudio.com/.

Nettsiden drives av garnmerket Drops og de legger ut oppskriftene til alle sine kolleksjoner på denne siden. Jeg holder selv på å lære meg å strikke, og det jeg synes var så bra med denne siden var at i tillegg til å forklare oppskriftene godt i teksten har de også lagt ut instruksjonsvideoer der vi nybegynnere kan lære oss forskjellige ting som å legge opp masker, felle av, lage knappull osv :)

Sokkene på bildet har jeg lagd ut fra en oppskrift herfra. Jeg har også lagd denne dressen og denne luen til min lille datter. For øvrig er det også enkelt å søke i oppskriftene og finne en til passer til en annen type garn man måtte ha.

Ble litt reklame dette her nå, men synes det er greit å skryte litt når jeg finner noe jeg har bruk for selv helt gratis ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten