mandag 1. mars 2010

En liten ramme for bilder og stæsj

Denne monterte jeg sammen i kveld ved å kle et vanlig bildelerret med en gammel gulnet avis fra 50-tallet jeg hadde liggende. Synes det ble litt sjarm med de gamle reklameannonsene og bryllupsbildene på disse sidene. Jeg dro så et blondebånd over litt tilfeldig på kryss og tvers og satte noen gamle klesklyper litt her og der. Ble ikke så verst resultat, en litt sukkersøt bilderamme?

Nå skal jeg vende tilbake til husmorpliktene mine så huset er rent og pent til i morgen formiddag. Da kommer nemlig en journalist fra Stjørdalens Blad på besøk hos oss, og jeg skal i all ydmykhet få et lite innlegg der om blogg og prosjekter jeg driver på med. Hjelp, litt skummelt men man må ta imot de mulighetene man får :)
Ønsker dere alle en god kveld!

2 kommentarer:

  1. Hei og hopp.
    Artig at du har tatt vare på en gammel avis som kan brukes kreativt nå :)
    Jeg fant noen Alle kvinner fra 1957 fra min farmor her om dagen. Må finne på noe morsomt med dem. Bedre å klippe og lime og vise dem fram enn å la de bare ligge i en eske.

    Ha en fin og kreativ uke.

    Fantastisk den sengen du har pusset opp.

    Klem
    Randi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten