tirsdag 16. mars 2010

Trinemor reporting from Lanzarote :P

Det er visstnok et av bloggernes 10 bud å ha en viss kontinuitet i bloggingen sin. Så selv om det skjer lite på interiør- og håndarbeidsfronten når man er på ferie, tenkte jeg i allefall å sende en liten hilsen til dere som er innom hos meg.
Jeg vil også si tusen takk til dere som følger meg, det gjør meg glad og stolt at dere synes bloggen min er verdt å lese! En varm takk også til dere "anonyme" som stikker innom. Jeg er enda på nybegynnerstadiet når det gjelder blogging, så jeg er derfor utrolig glad over nå å kunne måle 200-300 besøk hver uke :)
For øvrig kan jeg melde at Lanzarote ikke ser ut til å kunne tilby de helt store skattene ift interiør og huslig pynt, hehe. Kanskje ikke så overraskende heller at så langt har jeg kun funnet de typiske kinavarene man ser overalt i syden :) Håper en tur til "hovedstaden" i morgen kan by på litt mer spennende shopping!

Uansett, ønsker jeg en fin kveld til alle mine besøkende. Jeg nyter noen late dager i solen på Lanzarote og ser fram mot å ta fatt på nye prosjekter når jeg kommer hjem :)

Hilsen Trinemor
PS: bildene er fra utenfor leiligheten vår her utenfor Puerto del Carmen.

5 kommentarer:

  1. Så heldig du er som er i varmen :/ I går bestilte jeg og min datter en tur til tyrkia i Juni.
    Kos deg masse.
    Klem Elin

    SvarSlett
  2. kos deg på ferie- det ser herlig ut;)

    SvarSlett
  3. Unner deg dager i varmere strøk...
    Her på Stjørdal skal det nå vistnok regne i flere dager - blæh"
    Det positive med regnet er at det våres fortere, så aldri så galt at det ikke er godt for noe;)
    Nyt sola og feriedagene...

    SvarSlett
  4. kainn æ kom eller ?? Kos dæ masse !! helgeklæm fra Stjørdal og kaffe når du kommer hjem ??

    Klem

    SvarSlett
  5. Åhh, sol og varme.. Heldiggris.. Nyt det! Klemmer

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten