torsdag 15. juli 2010

Og vinneren er....

Gratulerer så mye Cissemosse!

Tusen takk til alle dere som har deltatt :) Totalt ble det tatt 65 lodd i give away'en av 29 deltagere! Jeg har brukt random.org for å finne en tilfeldig utvalgt vinner. Tallet ble nr 50 og her fant jeg Cissemosse. En utrolig kreativ bloggedame med et klart øye for gjenbruk! Så jeg håper du vil like gaven :)
Jeg kommer i allefall til å leve lenge på gode ord fra dere og skal absolutt ha flere give aways her på bloggen etterhvert! Men det blir utover høsten, nå blir det littegrann redusert blogging en liten stund. Den lille familien vår skal kose oss og nyte sommeren og de siste permisjonsdagene til fulle :) I midten av august er hjemmemamma-tilværelsen min over for denne gang og jeg skal tilbake til en annen hverdag som jeg også ser fram til.

Ønsker alle en fantastisk sommer!

Hilsen

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til den heldige vinneren.
    Ha en god natt
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Åh så charmig blogg du har här! Kram Petra

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! Tror så absolutt hun blir glad for en så spesiell og lekker premie. :)

    God ferie til deg og dine. Nyt dagene til fulle! =D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til den heldige vinneren av det fineste baderomsskiltet jeg noen gang har sett ;0) Ønsker deg og dine en super sommer! Klem fra meg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten