onsdag 15. september 2010

På vei ut av bloggtørka

Hei, og takk til dere som ennå gidder å stikke innom den vesle bloggen min! Nå ble det utrolig lenge stille fra kanten min, jeg tror sensommeren og høsten med sine store forandringer overrumplet meg litt.

Nå er hjemmetilværelsen over for denne gang og jeg er godt i gang på jobben igjen. Samtidig har vi mange prosjekter pågang hjemme som går sakte framover, for barnehagestart har medført syke og svake, både store og små. Vi krysser fingrene for et sterkere immunforsvar til vinteren kommer :)

Men litt småkos har jeg puslet med innimellom allikevel, og jeg gleder meg til å vise frem de siste prosjektene her på bloggen.

Kjøkkenet vårt, som jeg skrev litt om her inne før jeg forsvant ut av bloggmodus, er fremdeles et pågående prosjekt, men forhåpentligvis ikke så mye lenger.

Og så har vi kjøpt oss hytte, den skal jeg skrive litt om og vise bilder fra neste gang :)

Ønsker oss alle en god og aktiv blogghøst!

Hilsen

1 kommentar:

  1. Og velkommen ut av bloggtørken skal du være Trine!!
    Gleder meg til å se dine prosjekter :D
    Og hvis det er noen trøst er det mange som hoster og nyser rundt om kring nå ;)
    klem Laila

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten