onsdag 28. april 2010

Mitt beste finn.no kupp (så langt)!

Nå må jeg bare dele med dere mitt fantastiske finn.no som kom i hus i helgen. Denne sjeselongen betalte jeg utrolige 250 kr (!) for :D Den er i tipp topp stand og trukket opp for få år siden i et stoff som er flott og holder stilen enda (synes jeg).
Selger ga den fra seg til spottpris fordi han syntes det var kjellerlukt av den. Men nå - etter et par dager ute til lufting og en omgang med støvsugeren senere - er den god som ny!

Jeg er ikke god på å sette årstall på møbler, noen av dere som vet når denne kan være lagd? Bena er utskjært og og har bittesmå hjul.
Lekker er den i allefall og pryder nå kjellerstuen hos oss - perfekt for late tv-kvelder eller en deilig ettermiddagsdupp :)

Ha en fin kveld alle sammen!

Hilsen Trinemor

3 kommentarer:

  1. Den var jo helt nydelig, et kupp var rette ordet her tror jeg!

    SvarSlett
  2. Tror karma har akkurat smilt til deg;) Hvis du vil selge den for det dobbelte - er det bare å rope ut :DD

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

 
Blogglisten